Retour Beleid

Voor het laatst gewijzigd op 06-09-2022

Retourneren

Lisona hanteert een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je na ontvangst van je artikel 30 dagen de tijd hebt om een ​​retour aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet je artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met kaartjes en in de originele verpakking.

Let op! Helaas accepteren wij geen retourzendingen als uw bestelling 2 of meer verschillende maten/kleuren bevat, wat betekent dat u de artikelen hebt besteld om er 1 te retourneren, dit accepteren wij niet. Ons bedrijf vind het milieu uiterst belangrijk en proberen zo milieu bewust bezig te zijn. Door dit beleid te hanteren wordt voorkomen dat het milieu niet onnodig wordt belast. Ook willen wij vermelden dat als u volledig de verkeerde kleur heeft besteld (als de kleuren niet lijken op elkaar) dit uw eigen verantwoordelijkheid is. Wij kunnen dan geen retour optie aanbieden.

Ook het aankoopbewijs heeft u nodig.
Om een ​​retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via info@lisona.nl. Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je een retourlabel en instructies over hoe en waar je je pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourverzoek te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd.

Retourneren is mogelijk binnen 30 dagen. De volgende informatie is nodig om uw aanvraag voor omruiling/terugbetaling te verwerken:

  • De producten moeten in originele staat zijn met de originele labels en etiketten.
  • De verpakking mag niet beschadigd zijn en moet zich in de oorspronkelijke staat bevinden.
  • De terug te zenden artikelen mogen geen tekenen van gebruik vertonen.
  • Bestelnummer
  • Foto- of videomateriaal waarop het defect duidelijk te zien is (alleen als uw product beschadigd is ontvangen).

Indien het probleem gegrond wordt bevonden, zullen wij alle kosten dekken om zo snel mogelijk voor een vervanging te zorgen.

Let op. Als de geretourneerde artikelen niet aan deze voorwaarden voldoen, kunnen wij uw retourzending helaas niet in behandeling nemen. Wij behouden ons het recht voor geretourneerde artikelen te weigeren indien wij vermoeden dat deze buiten onze schuld zijn gebruikt of beschadigd.

Zorg er altijd voor dat uw pakket een Track & Trace code heeft. Zonder bewijs van verzending met een Track & Trace code, worden zoekgeraakte retourzendingen niet terugbetaald. Het verzenden van uw retourzending per post zonder Track & Trace code is voor uw eigen risico. Als klant bent u verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.

1 Registreer uw retourzending
Om uw retourzending aan te melden hoeft u alleen maar contact op te nemen met info@lisona.nl Onze klantenservice zorgt ervoor dat u zo snel mogelijk een retourzending ontvangt.

2 Bereid uw product voor
Verpak het product dat je terugstuurt goed en veilig, bij voorkeur in de originele verpakking. Let op: Helaas kunnen wij de kosten voor de retourzending niet voor onze rekening nemen.

3 Stuur ons uw pakket
Stuur het pakket (met Track&Trace) naar het hier beschreven retouradres (in sommige gevallen moet het naar een ander adres, dit hang van het product af) :


Let op. De kosten van uw retourzending zijn afhankelijk van de grootte van uw bestelling en worden niet gedekt door ons. 

Land van verzending - Nederland en België

Verzendmethode - DHL, FedEx, B-post of PostNL + Track&Trace

Geschatte retourkosten.
(Houd er rekening mee dat er hoge kosten kunnen zijn voor de terugreis naar China ≈ 25 €).

 

4. Laat het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening
Een volledige terugbetaling wordt gedaan op de oorspronkelijke betaalwijze nadat wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. Indien mogelijk dienen artikelen in originele staat en zo onbeschadigd mogelijk geretourneerd te worden. Het aankoopbedrag wordt aan je terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Het aankoopbedrag wordt binnen twee werkdagen teruggestort op je bankrekening of een andere betaalmethode.

Let op: Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice voordat u uw bestelling retourneert. Bestellingen die zonder voorafgaand contact worden geretourneerd, kunnen niet worden terugbetaald.

Hygiëne producten
Een lijst van hygiëne artikelen die niet kunnen worden geretourneerd en niet worden terugbetaald (de lijst is niet volledig): ondergoed, bikini, make-up, haarstyling producten, pruiken, schoonheidsproducten, enz. Wij nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en zien voor de veiligheid van onze klanten af van het retourneren van schoonheids- en gezondheidsproducten.

Annulering van bestellingen  *Aangepast 24/4/23

U kunt uw bestelling alleen binnen 2 uur na het plaatsen van de bestelling annuleren. Na 2 uur worden onze bestellingen in de verwerking geplaatst en daarna is een annulering helaas niet meer mogelijk.

Wilt u uw bestelling annuleren, neem dan na het plaatsen van uw bestelling contact op met info@lisona.nl

Het retourneren is altijd op risico van de verzender, de retourkosten worden niet vergoed.

E-mailadres: info@ lisona.nl

Helaas kunnen producten die aan een of meer van de volgende voorwaarden voldoen niet worden geretourneerd:
a. Voor verzegelde producten. Als de verzegeling verbroken is, kunnen deze producten niet worden geretourneerd.
b. Die door de handelaar zijn vervaardigd volgens de specificaties van de consument (maatwerk).
c. Die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
d. Die vanwege hun aard niet kunnen worden teruggegeven.
e. Producten moeten binnen 30 dagen na aankomst worden geretourneerd.

Meerdere maten/kleuren
Helaas accepteren we geen retourzendingen als uw bestelling 2 of meer verschillende maten/kleuren bevat, wat betekent dat u de artikelen hebt besteld om er 1 te retourneren en dat accepteren we niet. Wij proberen zo milieu bewust bezig te zijn als bedrijf zijnde. Op deze manier wordt niet onnodig het milieu belast. Ook willen wij vermelden dat als u volledig de verkeerde kleur heeft besteld (als de kleuren niet lijken op elkaar) dit uw eigen verantwoordelijkheid is. Wij kunnen dan geen retour optie aanbieden. 

✓ U kunt voor elke retourvraag altijd contact met ons opnemen via info@ lisona.nl